Alla inlägg den 1 februari 2010

Av evelina johansson - 1 februari 2010 16:46

ahejjsan,skolan idag ;/ jag var fett trött asso . jag stog o vänta på bussen i 20 minuter. vi börjadae kl 8 . vi hade tysläsning första timmer.sen rasu.sen matte -.-.sen skulle vi hafft SO men de va nåra som va borta (y så vi såg på film ist :) sen vare mat, rast , engelska(engelska grupperna) oxå hade vi glosor och jah visste seriöst nt de ;o oxå fick jjah bara 4 rätt av 10 ;p hihi . sen hade vi rast o sen skulle vi ha haft bild fast de blev nått annat -.- sen slutade vi halv tre.oxå på alla raster spelade vi fotboll oh jah ägde ut alla ;o fast det va alla mot taher oh viktor ;d ,ahah , jah gorde så att bryan o gibbe gjorde alla mål . jag äe kung på fotboll (a' hihi . sen typ åkte jjah hem, åt litte,åkte o köpte täckbyxor , HHAAHA ! .jag va tvungen annars så får jajh nt va m på snöbollskriget nån dag ''/

ska duscha nue,

puss:*                                      /eveliinajohansson     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards